Cruïlla de camins. Els espera la Universitat, els Cicles Formatius o el món laboral. Dos anys de coneixement i preparació per a la vida adulta dins d’una etapa formativa d’educació no obligatòria. Viurem canvis importants que els prepara com a persones crítiques, que els permetrà incorporar-se a la vida activa amb responsabilitat i autonomia.
El Batxillerat ha d’ajudar a adquirir tant una maduresa intel·lectual i humana com els coneixements i habilitats per desenvolupar funcions socials amb compromís i competència. Un viatge on les decisions de futur ja van prenent forma.
Més informació

Contem amb un horari ampliat
de 7:30h a 9:00h.

Des de menuts introduïm l'inglés
en forma de jocs i cant.

Disposem d'un servei de menjador
per a tots els alumnes del centre.
*Cal definir les 3 icones per a l’etapa de batxillerat.
Batxillerat de ciències
En aquesta etapa clau, el nostre objectiu és educar per a la vida, per a ser i conviure al món (afavorint l’autonomia, la creativitat i l’esperit crític dels nostres alumnes).
Al nostre model d’ensenyança-aprenentatge el protegonista és el xiquet. Partim de la individualitat de cadascun, atenent a la diversitat i potenciació de les múltiples inteligències que poseeixen.
Els rincons de joc i treball són una ferramenta metodològica eficaç per a treballar de forma dinàmica, participativa i activa amb els alumes de l’Etapa d’Infantil.
*Es necessita 1 imatge per a cadascun dels cursos
Batxillerat d'humanitats
Una educació actual e innovadora no pot ser concebuda al marge de les noves tecnologies. Per això en Educació Infantil ens esforcem per a que des dels primers anys el contacte amb aquesta siga una cosa natural i atractiva per als alumnes.
Totes les aules d’infantil estan dotades d’qeuip informàtic, canó multimèdia i pissarra digital interactiva, en la que es presenten activitats de manera més lúdica i motivadora per als alumnes, i les ceonverteix en el subjecte principal de l’aprenentatge.
Batxillerat artístic
Enfoquem l’aprenentatge de la lecto-escritura partint de la idea de que no deu ser un aprenentatge repetitiu i avorrit, sinó dinàmic i divertit.
Pretenem que el xiquet descobrisca que aprendre a llegir i escriure és útil i necessari, per això totes les activitats que es proposen ténen un fi comunicatiu.
Cada xiquet/a avança en el domini de la lecto-escritura seguint el seu propi ritme. D’aquest mode va passant per distintes etapes, sentint-se en tot moment capaç i reafitmant així la seua autoestima, am el que conseguim que la seua motivació per saber llegir i escriure siga major cada dia.
Etapes educatives
Serveis
Notícies