El viatge de l’adolescència, una etapa on explosionen totes les emocions. Quatre cursos de formació, de compartir, de descobrir, de crear, d’explorar… Una muntanya russa plena de reptes, on considerem l’alumnat des de tots els seus vessants i on es respecten les diferències i l’especificitat, els processos i els moments maduratius, així com els diversos ritmes d’aprenentatge.

La inclusió és la base de la nostra formació. L’alumnat amb necessitats educatives específiques té ací la seua llar. Treball funcional, interdisciplinar, cooperatiu i motivador, que faciliten el desenvolupament integral que els prepare per a ser autònoms i responsables del seu propi procés d’aprenentatge; sent protagonistes d’aquest trajecte.

L’escola és la vida. Amb un esperit crític i de la mà dels projectes internacionals, la tecnologia i la sostenibilitat hauran de fer el viatge cap a la seua Ítaca particular, cap als seus somnis, “ple d’aventures i coneixements”. I en tot moment acompanyats i acompanyades pel seu professorat que farà un guiatge encoratjador i de ben segur, molt engrescador.

Més informació

Horari ampliat

HORARI AMPLIAT

Contem amb un horari ampliat
de 7:30h a 9:00h.

IDIOMES

Des de menuts introduïm l'inglés
en forma de jocs i cant.

MENJADOR

Disposem d'un servei de menjador
per a tots els alumnes del centre.

*Cal definir les 3 icones per a l’etapa de secundària.

1 d'ESO

En aquesta etapa clau, el nostre objectiu és educar per a la vida, per a ser i conviure al món (afavorint l’autonomia, la creativitat i l’esperit crític dels nostres alumnes).

Al nostre model d’ensenyança-aprenentatge el protegonista és el xiquet. Partim de la individualitat de cadascun, atenent a la diversitat i potenciació de les múltiples inteligències que poseeixen.

Els rincons de joc i treball són una ferramenta metodològica eficaç per a treballar de forma dinàmica, participativa i activa amb els alumes de l’Etapa d’Infantil.

*Es necessita 1 imatge per a cadascun dels cursos

2 d'ESO

Una educació actual e innovadora no pot ser concebuda al marge de les noves tecnologies. Per això en Educació Infantil ens esforcem per a que des dels primers anys el contacte amb aquesta siga una cosa natural i atractiva per als alumnes.

Totes les aules d’infantil estan dotades d’qeuip informàtic, canó multimèdia i pissarra digital interactiva, en la que es presenten activitats de manera més lúdica i motivadora per als alumnes, i les ceonverteix en el subjecte principal de l’aprenentatge.

3 d'ESO

Enfoquem l’aprenentatge de la lecto-escritura partint de la idea de que no deu ser un aprenentatge repetitiu i avorrit, sinó dinàmic i divertit.

Pretenem que el xiquet descobrisca que aprendre a llegir i escriure és útil i necessari, per això totes les activitats que es proposen ténen un fi comunicatiu.

Cada xiquet/a avança en el domini de la lecto-escritura seguint el seu propi ritme. D’aquest mode va passant per distintes etapes, sentint-se en tot moment capaç i reafitmant així la seua autoestima, am el que conseguim que la seua motivació per saber llegir i escriure siga major cada dia.

4 d'ESO

Una educació actual e innovadora no pot ser concebuda al marge de les noves tecnologies. Per això en Educació Infantil ens esforcem per a que des dels primers anys el contacte amb aquesta siga una cosa natural i atractiva per als alumnes.

Totes les aules d’infantil estan dotades d’qeuip informàtic, canó multimèdia i pissarra digital interactiva, en la que es presenten activitats de manera més lúdica i motivadora per als alumnes, i les ceonverteix en el subjecte principal de l’aprenentatge.